Kawasaki ZX-6RR
Krueger 2004.09.17. 21:04
Az eredeti, pályagyőztes koncepció megtartása érdekében, 2004-re a ZX-6RR még inkább versenyorientált lett, így még jobban eltér az utcai 6R-től. Egy sor motor és futómű változtatás hivatott jelentősen fokozni a lime zöld gép versenyképességeit.
Fokozottabb versenyképesség:
A teljesítménynövelő fejlesztések magában foglalják az új hengerfejet nagyobb szelepekkel, élesebb bütykökkel, és a dupla-injektoros befecskendezést. Ezen kívül még egy sor újítást eszközöltek, amik jelentősen növelik a teljesítményt, főleg magas fordulatszámon.
Azért, hogy még inkább megfeleljen a széria kategóriás versenyzésre, szűkebben fokozott váltót kapott, hasonlót, mint amilyen a verseny kittekben használatos.
A versenypályák legjobban kezelhető vázát - ez részben annak köszönhető, hogy a kategóriában egyedülálló módon állítható a lengővilla forgócsap - 2004-re a versenycsapatok tapasztalatai alapján módosították. A teleszkóp új beállításai javítják a csillapítást és a reagálást, a belső csövek új bevonata pedig csökkenti a súrlódást, ezáltal féktávon érzékenyebben reagál a villa.
Egyéb módosítások:
A 2004-es ZX-6RR lendületes teljesítményét követi a sportos mattfekete váz és lengővilla, valamint a versenystílusú lime zöld lánc. Széria vagy tuningolt formájában egyaránt az új Ninja ZX-6RR lesz a 2004-es év ásza.
A Ninja ZX-6RR további, kulcsfontosságú jellemzőit a következőképpen lehet összefoglalni:
Versenyorientált kezelhetőség - tulajdonságok, melyek hozzájárulnak a Ninja ZX-6RR versenypályán nyújtott teljesítményéhez: pályára ideális üléspozíció, beállítható lengővilla forgócsap, teljesen beállítható első és hátsó felfüggesztés és radiális féknyergek.
Lendületes Ninja vonalak - A központi Ram Air beömlőtől kezdve egészen az aerodinamikus farokrészig, a ZX-6RR ragadozós vonalai nem hagynak kétséget afelől, hogy a középosztálybeli Ninja-t versenyzésre teremtették.
|